AKR
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Joko olet levittänyt flyereita?

Siirry alas 
+6
Draako
Tuska
korpinsiipi
Eagel
comboplus
kriegshetzer
10 posters

Joko olet levittänyt flyereita?
Kyllä.
Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_lcap26%Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_rcap
 26% [ 7 ]
En.
Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_lcap52%Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_rcap
 52% [ 14 ]
Ai mitä flyereita?
Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_lcap22%Joko olet levittänyt flyereita? I_vote_rcap
 22% [ 6 ]
Ääniä yhteensä : 27
 

KirjoittajaViesti
kriegshetzer
Kenraali
kriegshetzer


Viestien lukumäärä : 243
Ikä : 41
Registration date : 19.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyTi Kesä 24, 2008 10:27 am

Miten on? Joko on flyereita tulostettu ja levitelty?
Itsellä vielä suurin osa lojuu pöydällä, mutta osa on ajaunutunut
jo erinäisiin julkisiin paikkoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rintama.darkbb.com
comboplus
Sotamies



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 33
Registration date : 09.06.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyTi Kesä 24, 2008 11:48 am

Itse mielelläni lähtisin niitä levittelemään kunhan jotenkin saisin niitä tulostettua... viimeistään sitten kun koulu alkaa taas nii voin tulostella niitä albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Eagel
Alokas



Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 28.06.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyLa Kesä 28, 2008 3:40 am

Minä vien niitä lähimpiin julkisiin paikkoihin heti, kunhan saan niitä vain tulostettua ja jakelen niitä muutamille ihmisille joiden tiedän olevan kiinostunut asiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
korpinsiipi
Alikersantti
korpinsiipi


Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 40
Paikkakunta : VaNtaa
Registration date : 10.04.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyLa Kesä 28, 2008 11:28 am

Tulostinta ei valitettavasti ole käytössä Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Tuska
Inkvisiittori
Tuska


Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 42
Paikkakunta : Tamper(kel)e
Registration date : 20.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyLa Kesä 28, 2008 5:45 pm

korpinsiipi kirjoitti:
Tulostinta ei valitettavasti ole käytössä Sad
Tiedostot disketille/cdeelle/muistitikulle ja käy tulostamassa ne halvalla jossain kopio- tai painopaikassa.



[edit] Ajattelin muuten käydä jeesusteippailemassa "JEESUS TULEE"-julisteitten tilalle AKR-A-nelosia. [/edit]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tocic.webs.com
Draako
Alokas



Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 19.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Loka 08, 2008 1:39 pm

Tässä kun alkaa omat asiat olemaan järjestyksessä ja aikaa alkaa olemaan jo ns "harraste" toiminnalle niin alkaa flyereita leviämään. Tähän mennessä ei ole vielä saanut aikaseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 7:19 am

Otetaas Tampereen horde uudenvuoden jälkeen tehtäväksemme levittää AKR A4sia ympäri kylää niin paljon kuin mahdollista. Lähetään yhdessä liikkeelle, meikä sponsoroi bensat ja auton, vedetään Kalevasta Pispalaan mahdollisimman moneen mahdolliseen lyhtypylvääseen, taksitolppaan jne mainos. Aikaa menee pari tuntia mutta se voi olla mukavaakin. Oikeesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
kieblack
Yliluutnantti
kieblack


Viestien lukumäärä : 346
Ikä : 37
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 24.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 8:08 am

^Tuosta vaadin jo videointia Laughing
beaver
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/kieblack
h0ukka
Vääpeli
h0ukka


Viestien lukumäärä : 142
Ikä : 37
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 9:16 am

Sounds like a plan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 9:36 am

kieblack mukaan kanssa! Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
kieblack
Yliluutnantti
kieblack


Viestien lukumäärä : 346
Ikä : 37
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 24.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 4:00 pm

gst kirjoitti:
kieblack mukaan kanssa! Twisted Evil
Mä oon niin vanha etten mä enää jaksa Laughing
Ei vaan, voin mä lähteä jos ei muuta ilmaannu ja joku saa mut täältä seinien sisältä ulkomaailmaan viettämään aikaa.
beaver
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/kieblack
Nemean
Alikersantti
Nemean


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 36
Registration date : 30.06.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 5:10 pm

Toistaiseksi en juurikaan itse ole lappusia levittänyt, muutamalle asiasta kiinnostuneelle olen pari lappua antanut baarissa, jos kaveriporukalla on keskusteltu henkeviä ja pohdiskeltu vaikkapa "valtionkirkon asemaa" (lue. parannettu maailmaa).
Olen myös sarkastisena ihmisenä saattanut antaa pari lapppua vaihdossa helluntailaisille jos ovat minulle tuleet jeesuksesta puhumaan omine lappuineen.
Sinällään humoristista, toki kuuntelen kohteliaasti heidän asiansa, saatan ottaa vastaan heidän lappunsa jos ei ole kiire minnekkään ja annan samalla taskustani vaihdossa AKR:n Flyerin Smile
Sen uskovaisten lapun toisinaan sitten kylläkin kiikutan usein lähimpään roskikseen, mutta ajatushan on tärkein Very Happy
Siinäpä sitten ovat, Kerpeleet centerd
Takaisin alkuun Siirry alas
linky666
Kenraali



Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 31.03.2008

Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? EmptyKe Joulu 17, 2008 7:58 pm

Haha! Oikein niille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Joko olet levittänyt flyereita? Empty
ViestiAihe: Vs: Joko olet levittänyt flyereita?   Joko olet levittänyt flyereita? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Joko olet levittänyt flyereita?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
AKR :: AKR :: Keskustelu-
Siirry: